خبرگزاری کار ایران

ایلنا از بوشهر خبر می دهد؛

گلایه شهروندان بیدخونی از آلودگی صوتی و انتشار بخار نیروگاه سیکل ترکیبی/ تشکیل پرونده قضایی برای نیروگاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۱۸۲

نیروگاه سیکل ترکیبی شهر بیدخون با ایجاد آلودگی صوتی و انتشار بخار گلایه شدید مردم به دنبال داشت و خواستار رسیدگی جدی مسولین شهرستان به این موضوع شدند.

یکی از شهروندان بیدخونی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا  اظهار داشت : این نیروگاه که در جوار شهر بیدخون قرار دارد هر از گاهی با ایجاد آلودگی صوتی و انتشار بخار موجب آذار و اذیت مردم می شود. از کجا معلوم که این نیروگاه آلودگی های دیگری هم نداشته باشد .هر چه هست مردم نگرانند و اداره محیط زیست هر چه زودتر باید به این موضوع رسیدگی کند.

شهر بیدخون یکی از شهرهای آلوده شهرستان عسلویه است که در همسایگی چندین پالایشگاه گاز پارس جنوبی قرار دارد و یکی از کانون های آلودگی در این منطقه است.

تشکیل پرونده قضایی برای نیروگاه سیکل ترکیبی بیدخون 

در همین حال محمد خدری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه در گفت و گو ایلنا با اعلام  این خبر افزود : ظهر دیروز - یکشنبه ۵ بهمن ماه- پس از اطلاع از آلودگی صوتی و انتشار بخار در نیروگاه سیکل ترکیبی درجوار شهر بیدخون به اداره محیط زیست شهرستان عسلویه مأموریت داده ایم  که ابعاد این قضیه را از نظر میزان آلودگی صوت و بخار و یا اگر هم تغییری در مصرف سوخت خود داده اند با استفاده از دستگاه های موجود در آزمایشگاه معتمد محیط زیست بررسی کنند و پرونده را به همراه مستندات به دادستانی ارجاع دهند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری شود و در صورت تخلف بی شک مدیران شرکت احضار خواهند شد.

او افزود : مردم  فهیم و نجیب عسلویه خط قرمز ما هستند به کسی اجازه نخواهیم داد به حقوق عامه مردم تعدی کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز