خبرگزاری کار ایران

در پیشوا رخ داد؛

مرد میانسال همزمان با قتل پسرش جان باخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۰۴۰

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: مرد میانسال در این شهرستان با مشاهده قتل فرزندش سکته و فوت کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مسعود فرامرزی عصر امروز با اشاره به دستگیری قاتل جوان پیشوایی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از شهرک‌های این شهرستان بلافاصله ماموران کلانتری 12 طاق سپهر جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری در محل با پیکر خون آلود و بی‌جان جوانی که از ناحیه کمر دچار جراحت شده و مرد میانسالی که با دیدن بدن خون آلود پسرش دچار سکته شده روبه‌رو می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در ادامه گفت: پدر و پسر سریع به بیمارستان اعزام می‌شوند اما متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده بر پسر و وخامت حال پدر هر دو فوت می‌کنند.

فرامزی تصریح کرد: ماموران بلافاصله و در کمتر از 15 دقیقه قاتل را که قصد درگیری مجدد در سطح شهرستان داشت شناسایی کردند که به واسطه سرعت عمل ماموران در جلوگیری از درگیری مجدد از سوی اهالی مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود را اختلافات قبلی با متهم عنوان کرده و جهت ادامه تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز