خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

12 قبضه اسلحه شکاری قاچاق در عملیات مشترک پلیسی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۹۴۴

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 2 نفر از اعضای یک باند قاچاق دستگیر و 12 قبضه اسلحه شکاری قاچاق در عملیات مشترک بین پلیس استان های قزوین و مرکزی کشف شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان از فعالیت یک باند قاچاق اسلحه که قصد ورود تعدادی اسلحه شکاری قاچاق  با یک دستگاه خودروی پژو 405  از استان‌های مرزی به مقصد استاهای شمالی را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پس از اطلاع از اینکه  خودروی قاچاقچیان قصد تردد از محورهای مواصلاتی قزوین را دارد با همکاری پلیس استان مرکزی و انجام تحقیقات گسترده خودرو را در محور "قزوین-زنجان " شناسایی و متوقف کردند.  

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از خودروی این باند قاچاق، 12 قبضه سلاح شکاری کشف و در این زمینه 2 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند. 

وی با تاکید بر برخورد جدی و قاطعانه پلیس با افرادی که بدون اخذ مجوز قانونی مبادرت به نگهداری سلاح می‌کنند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز