خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

بهره مندی ۱۴۱ هزار مددجوی اصفهانی از بیمه مکمل درمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۹۰۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۱۴۱ هزار و ۲۹۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از خدمات بیمه مکمل درمان این نهاد بهره مند هستند که در ۹ ماهه سپری شده از سال جاری بیش از 174 میلیارد و 290 میلیون ریال کمک هزینه در این زمینه دریافت کرده اند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه جامعه تحت حمایت این نهاد از دو بیمه درمانی پایه و مکمل بهره‌مند هستند، اظهار داشت: بیمه پایه مددجویان «خدمات درمانی» است که یکی از معتبرترین و بزرگترین سازمان های بیمه‌گر کشور است و همه افراد تحت پوشش با دریافت دفترچه‌های این بیمه از خدمات آن بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه بیمه‌های پایه همه هزینه های درمانی به ویژه فرانشیز را پوشش نمی دهند، ادامه داد: این مسئله برای مددجویان که از اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه هستند، مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

زارع افزود: برای کمک به مددجویان در این زمینه یک بیمه مکمل درمانی برای آنها در نظر گرفته شده است که با مراجعه به دفاتر این نهاد و ارائه اسناد و مدارک مربوطه از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۱ هزار و ۲۹۳ نفر از جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان مشمول استفاده از خدمات بیمه مکمل درمان هستند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: در 9 ماهه سپری شده از سال نود و نه، بیش از 174 میلیارد و دویست و نود میلیون ریال کمک هزینه مکمل درمان به مددجویان اصفهانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز