خبرگزاری کار ایران

بهبودی خبر داد:

تصویب ۴۱ پروژه جهش تولید آذربایجان شرقی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۷۷۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تصویب ۴۱ پروژه جهش تولید استان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور و عقد تفاهمنامه پ رداخت تسهیلات ۸۰۰ میلیارد تومانی به این پروژه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، داود بهبودی در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان ضمن  ارائه گزارش آخرین اقدامات جهش تولید استان به احصا و نهایی سازی این پروژه ها در چندین جلسه مدیریتی و کارشناسی اشاره کرد.

او افزود: تعداد ۴۱ پروژه جهش تولید استان آذربایجان شرقی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به تصویب رسیده و تفاهمنامه پرداخت بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه ها بین استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور منعقد شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تصریح کرد: پروژه های مصوب جهش تولید به دستگاه های اجرایی استان و بانک های عامل ابلاغ شده است.

بهبودی در ادامه از پیگیری ابلاغ اعتبار و تخصیص ۷۲ میلیارد تومان کمک های فنی اعتباری به منظور تامین یارانه سود تسهیلات برای این ۴۱ پروژه جهش تولید در استان خبر داد و افزود: این رقم معادل ۳ واحد درصد سود تسهیلات اعطائی است که از طریق دولت در اختیار واگذارنده اعتبار جهت عقد قرارداد عاملیت وجوه اداره شده فی‌ما بین دستگاه اجرائی و بانک عامل قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۴۱ پروژه جهش تولید استان در سامانه نیپا ثبت شده است، متذکر شد: با توجه به اینکه ارزیابی عملکرد جهش تولید استان از طریق سامانه نیپا صورت می گیرد، دستگاه های اجرایی استان باید اهتمام و دقت لازم را در تکمیل این سامانه داشته باشند.

بهبودی در ادامه از پیگیری چهار پروژه مهم کشاورزی و تامین برق شهرک های صنعتی استان جهت تامین اعتبار از سازمان برنامه و بودجه کشور توسط استاندار یاد کرد.

پرویز محمدزاده، معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه گزارشی از پروژه‌ های مصوب جهش تولید و اقتصاد مقاومتی استان در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد و گفت: این پروژه ها با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب، نظریه پایه توسعه و سند آمایش، سند ملی توسعه استان و اولویت‌ها و جهت‌گیری‌های بودجه سال ۱۳۹۹ انطباق حداکثری دارد.

گزارش میزان درآمدها، صادرات و ارزآوری واحدهای دارویی استان، میزان تحقق درآمدهای مصوب سال ۱۳۹۹، پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید سال ۱۳۹۹ و تبیین چارچوب امضای پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ از جمله موارد مطروحه در جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز