خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان خبر داد:

تعیین تکلیف واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی با پیشرفت کمتر از ۲۰ درصد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۷۵۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی که قرارداد در شهرک های صنعتی داشته و طی سه سال از عقد قرارداد، کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش ایلنا از لنگرود، آرش فرزام صفت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود بیان داشت: تصمیماتی در سطح استان اتخاذ شده که نحوه عملکرد آن در شهرستان بررسی می‌شود.

 وی ادامه داد: واحدهایی که قرارداد در شهرک صنعتی دارند و در طی این مدت ( سه سال) پیشرفت فیزیکی زیر ۲۰ درصد دارند، مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام حقوقی کند و انشعابات را قطع و اخطار دهد.
 
به گفته فرزام صفت؛ در صورت تمایل به فعال‌سازی، اقدامات لازم را انجام دهند و در غیر این صورت زمین‌های واگذار شده، پس گرفته شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اینکه آخرین وضعیت بنگاه‌های اقتصادی مستقر در شهرک‌های صنعتی شهرستان بررسی شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ۶۰ درصد واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان لنگرود نیمه فعال یا غیرفعال هستند، واحدهایی که غیرفعال است و مالک تمایلی به فعال کردن ندارد به مدیر مربوطه اخطار داده می‌شود و در صورتی که توجیه اقتصادی نداشته باشد، سرمایه گذار واحد عوض خواهد شد.
 
فرزام صفت با تاکید بر اینکه بانک ها نباید به عنوان رقیب بخش خصوصی بنگاه داری کنند، مشخص شدن وضعیت واحدهایی که در تملک بانک هستند را از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در استان عنوان و خاطرنشان کرد:
این اقدامات موجب می‌شود واحدهای غیر فعال شهرستان تعیین تکلیف شود.
 
در پایان این نشست با قدردانی از علی اکبر پورعلی، هادی جعفرزاده فهیم به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری لنگرود معرفی شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز