خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوشهر در نشست ستاد کرونا:

از ترددهای غیر ضروری در شهر خودداری شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۷۲۰

جلسه مشترک ستاد مدیریت بیماری کرونا و کارگروه بهداشت، درمان و تامین اجتماعی(شورای سلامت) شهرستان با موضوع آخرین وضعیت کرونا در سطح شهرستان به ریاست عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر، عباس جمشیدی در این جلسه اظهار کرد: موفقیت در اجرای کنترل و کاهش بیماری کووید19 که با هدف شناسایی، پیگیری و حمایت از بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان صورت گرفته است به همراهی و همکاری تمامی‌دستگاه‌ها نیاز بوده، از این رو تلاش می‌شود تا در جلسات روزانه ستاد کرونا، وضعیت اجرای این طرح در مناطق مختلف شهرستان بررسی و با رفع مشکلات و موانع، زمینه تحقق اهداف آن فراهم شود.

فرماندار بوشهر گفت: اقدامات و همراهی خوبی توسط عوامل اجرای طرح شهید سلیمانی در مناطق مختلف شهرستان صورت گرفته است و اجرای موفق این طرح روند افزایشی این بیماری در پاییز را کنترل و کاهش داد هرچند این موضوع، نباید موجب عادی انگاری مردم عزیزی شود که تا به امروز در همه مراحل و ایام کرونا و با وجود همه فشارها، با ستاد کرونا همراهی و همکاری داشته اند.  

فرماندار شهرستان بوشهر، با تقدیر از تلاش و همراهی اصناف و مشاغل مختلف شهرستان در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی، اقدام شایسته ایشان در کنترل بیماری کرونا را بسیار با اهمیت و موثر دانست.

وی همچنین اعلام کرد با توجه به تداوم محدودیت های تردد شبانه در سطح تمام شهرهای شهرستان از ساعت نه شب تا چهار صبح، از مردم خواستند برای جلوگیری از اعمال قانون و جرایم راهنمایی و رانندگی، از تردد در سطح شهر جز در مواقع اضطراری خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز