خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد:

رفع بیش از 9 هزار حادثه آب و فاضلاب در استان زنجان طی سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۶۵۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، گفت: طی سال جاری تاکنون بیش از 9 هزار و 481 فقره حادثه آب در شهرهای استان زنجان رفع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در بین 21 شهر استان زنجان بیشترین تعداد حوادث به ترتیب در شهرهای زنجان، خرمدره و قیدار رخ داده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، افزود: در شهر زنجان نیز بیش از 3 هزار حادثه به وقوع پیوسته است که بیشترین تعداد حوادث به ترتیب مربوط به ماه های شهریور، مهر و تیر بوده است.

وی بیان داشت: بیشترین تعداد حوادث در استان زنجان به تفکیک نوع نیز به حوادث انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال ارتباط دارد.

جزء قاسمی با اشاره به حوادث فاضلاب در شهرهای زنجان، ابهر و دندی گفت: تعداد کل حوادث رفع شده در بخش فاضلاب استان 313 فقره بوده است.

وی به خسارت سایر ارگان‌ها به تاسیسات آب و فاضلاب نیز اشاره کرده و افزود: نهادهای خدمات رسان و پیمانکاران شرکت در مجموع 282 فقره خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان وارد ساخته اند.

این مسئول حوادث انشعابات استان را نیز بیش از 6 هزار فقره عنوان کرده و گفت: شاخص حوادث انشعابات نسبت به انشعابات کل در استان زنجان 1.7 درصد است که این رقم در مقایسه با میانگین کشوری 5 درصد کمتر است.

وی تصریح کرد: در بخش حوادث شبکه توزیع آب شهرهای استان نیز بیش از هزار فقره حادثه طی سال جاری تا کنون رفع شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان به رشد 28 درصدی تعداد حوادث استان نسبت به سال گذشته اشاره کرده و گفت: با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزوده شدن آمار حوادث روستایی به آمار حوادث شهری، این افزایش رخ داده است.

این مسئول با اشاره به توسعه خدمات بخش روستایی در دوران یکپارچه سازی تاکید کرد: با تحقق این هدف آمار حوادث روستایی نسبت به گذشته با کاهش چشمگیری مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز