خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

مسئولان با رفتارهای خود مردم را نسبت به نظام بدبین نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۶۴۲

استاندار اردبیل گفت: رفتار مسئولان باید با ارباب رجوع صادقانه و مشفقانه باشد تا اگر کاری هم از دستمان برای رفع مشکلات آنها برنیاید حداقل آنها را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنیم.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنامجو استاندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد عنوان کرد: وحدت و همدلی در راستای حل مسائل و مشکلات استان باید در سرلوحۀ کار مسئولان قرار گیرد.

بهنامجو در ادامه به تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولان اشاره کرد و افزود: رفتار مسئولان به عنوان خادمان این مردم باید با ارباب رجوع صادقانه و مشفقانه باشد تا خدای نکرده اگر کاری هم از دستمان برای رفع مشکلات آنها برنیاید حداقل آنها را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنیم.

وی در خصوص الگودهی برای نسل جوان جامعه اظهار داشت: در همه زمینه ها باید خوب رفتار کنیم و الگودهی خوبی برای نسل جدید داشته باشیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: در راستای آسیب های اجتماعی، کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است و تأکیدمان بر ضرورت آموزش و یادگیری مهارت‌های زندگی است چرا که آموزش مهارت‌های زندگی، باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی میگردد و در این خصوص، وظیفۀ دستگاههای فرهنگی بسیار خطیر است.

بهنامجو بیان کرد: مباحث و مشکلات فرهنگی بطور دقیق احصاء شده و طرح مسئله شود تا بصورت تخصصی بتوان نسبت به حل آنها اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز