خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان همدان:

هفته گذشته میزان تردد خودروها در همدان افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۶۳۲

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: تعطیلات آخر هفته گذشته برای نخستین بار از شیوع ویروس کرونا ترددها در جاده های استان در مقایسه با پارسال افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از همدان، صفر صادقی راد گفت: در تعطیلات آخر هفته گذشته تا دیروز میزان تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان ۲ میلیون و ۷۵۳ هزار مورد بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار مورد بوده است، ۶ مورد تردد‌ها افزایش یافت.

وی افزود: در این مدت یک هفته گذشته  ۳۲۲ هزار خودرو وارد استان و ۳۳۷ هزار خودرو از استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال در این هفته ۲ میلیون و ۷۹۶ هزار تردد خودرویی در جاده‌های استان داشتیم ۱۹ درصد تردد‌های ورودی و خروجی خوردو‌ها در استان افزایش یافته است.

صادقی راد بیان کرد: محدودیت‌های ستاد ملی کرونا در تردد خودرو‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم در کاهش سفر‌های امسال تاثیر چشمگیری داشته است، ولی دوباره روند افزایشی سفر‌ها را در استان شاهد هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  با اشاره به اینکه ثبت تردد خودرو‌ها در استان از طریق ۷۴ دستگاه انجام می‌شود، ادامه داد: پرتردد‌ترین محور استان محور سه راهی بهار_همدان و ساعت اوج تردد این محور ۱۷ تا ۱۸ عصر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز