خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان اردبیل عنوان کرد ؛

ناتوانی جهاد‌کشاورزی استان در تامین تخم مرغ روزانه مردم اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۶۱۸

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: قرار بود سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی استان‌های همسایه نسبت به تأمین مابقی نیاز تخم مرغ استان اقدام کند که این برنامه‌ریزی به نتیجه نرسیده و به همین دلیل افزایش قیمت تخم مرغ در بازار اتفاق افتاده است.

به گزارش ایلنا, رامین صادقی در مورد نابسامانی بازار تخم مرغ نیز عنوان کرد: نیاز روزانه استان 35 تن است در حالی که تولید استان روزانه هشت تن تخم مرغ می‌باشد. 

وی تصریح کرد: قرار بود سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی استان‌های همسایه نسبت به تأمین مابقی نیاز استان اقدام کنند که این برنامه‌ریزی به نتیجه نرسیده و به همین دلیل افزایش قیمت تخم مرغ در بازار اتفاق افتاده است. 

صادقی در ادامه سخنان خود گفت: قرار است در روزهای آینده با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و صمت استان قیمت تخم مرغ به حد تعادل رسیده و در فروشگاه‌ها به قیمت 17 هزار تومان عرضه شود. 

او افزود: برای رفع نیاز مردم در بخش شکر نیز با قیمت مصوب، شکر مورد نیاز به صورت بسته‌های یک کیلویی در فروشگاه‌ها در حال عرضه است و هیچ‌گونه مشکلی در این حوزه وجود ندارد. 

صادقی ضرورت همراهی مردم را در عرضه مناسب و خرید مطلوب یادآور شد و خاطر نشان کرد: مردم نگران تأمین مایحتاج ضروری در روزهای پایانی سال نباشند چرا که به اندازه کافی مایحتاج ضروری مردم در انبارها در حال نگهداری و توزیع مناسب است و هیچ کمبودی در بازار در کالاهای اساسی به وجود نمی‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز