خبرگزاری کار ایران

نویدی فر خبر داد:

مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر موفق به دریافت گواهینامه ایزو شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۶۱۵

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: در جهت تضمین کیفیت خدمات و به منظور تسهیل در پاسخگویی به ذینفعان در مدیریت درمان و پنج مرکز تابعه سیستم های مدیریت کیفیت و سیستم نظام آراستگی محیط کار پیاده سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر ، زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی و با تکیه بر تفکر سیستمی، برنامه محوری و آینده نگری، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان موفق به دریافت گواهینامه ایزو 2015-9001 و تمدید گواهینامه نظام آراستگی محیط کار 5S شد.

وی با اشاره به چشم انداز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مبنی بر تاثیر گذاری در توسعه درمان استان و استقرار سیستم های مدیریتی و فرهنگ کار تیمی گفت: تاکنون در جهت تضمین کیفیت خدمات و به منظور تسهیل در پاسخگویی به ذینفعان در مدیریت درمان و پنج مرکز تابعه سیستم های مدیریت کیفیت و سیستم نظام آراستگی محیط کار پیاده سازی شده است.

نویدی فرد گفت: تغییرات در ساختار تشکیلاتی ستاد مدیریت درمان استان، دامنه و حجم فعالیت‌ها را تغییر داده و موجب تغییر و تعدیل در فرآیندها، توالی آنها و حوزه های انجام آنها شده است و این امر ضرورت انجام تغییرات اساسی و بازنگری در سیستم مدیریت کیفیت را اجتناب ناپذیر کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان داشت: ایجاد آزمایشگاه رفرنس در استان، جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت تکمیل کادر تخصصی بیمارستان سلمان فارسی، بهره برداری و تجهیز ساختمان جدید درمانگاه دیر، راه‌اندازی نسخه الکترونیک در سطح مراکز تابعه و مراکز طرف قرارداد، کلنگ زنی درمانگاه عمومی دلوار ، اختصاص 74 تخت به بیماران کرونایی و اجرای طرح نسیم 19 (توزیع داروی بیماران مزمن بدون نیاز به مراجعه حضوری) از مهمترین اقداماتی بوده که در سال جاری برنامه ریزی و به مرحله اجرا در آمده است.

دکتر نویدی فرد به اهم برنامه های توسعه ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: طرح توسعه 100تخت بیمارستانهای استان، نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان مهر برازجان، پروژه های در دست احداث درمانگاه‌های تامین اجتماعی جم و خورموج و پلی کلینیک برازجان برنامه هایی است که در راستای دستیابی به خدمات مطلوب و با کیفیت و همچنین کسب رضایتمندی ذینفعان طراحی و در حال اجرا است.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر ابراز داشت: ارائه خدمات درمانی مطلوب و شایسته بیمه شدگان تامین اجتماعی از مهمترین برنامه های سازمان تامین اجتماعی است و این مدیریت این مهم را  سرلوحه اهداف و برنامه های خود در استان قرار داده است.

وی همچنین تداوم استقرار استاندارهای اعتبار بخشی در بیمارستانها و مدیریت کیفیت در کلیه مراکز تابعه را از برنامه های مدیریت درمان عنوان کرد و تاکید کرد بهبود مستمر و روزآمد خدمات درمانی و همچنین دریافت گواهینامه ایزو زمانی ارزشمند خواهد بود که مراجعان و بیمه‌شدگان به مراکز درمانی، با آرامش خاطر خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز