خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای مسکن استان مطرح شد؛

تاکید استاندار اردبیل بر تسریع عملیات اجرایی واحدهای اقدام ملی مسکن/ ثبت نام بیش از ۹ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۴۲۴

استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت تکمیل نقشه های آماده سازی و اجرای زیرساخت هایی چون آب، فاضلاب، برق و گاز, بر تسریع عملیات اجرایی واحدهای اقدام ملی مسکن در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جلسه شورای مسکن استان که با محوریت بررسی روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان برگزار شد، عنوان کرد: در راستای تسریع در عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن لازم است نقشه های آماده سازی و اجرای زیرساخت هایی چون آب، فاضلاب، برق و گاز تهیه و دستگاه‌های خدماتی نیز اقدامات خود را آغاز کنند.

فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه خواستار استخراج لیست کارکنان حائز شرایط دستگاه های اجرایی برای تامین مسکن این قشر شد و گفت: بعد از استخراج این تعداد افراد حائز شرایط برای تامین زمین مورد نیاز ان تصمیم گیری می شود.

محبوب حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در ادامه به ثبت نام ۹ هزار و ۲۴۶ نفر در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در استان اشاره کرده و از تایید نهایی و واریز وجه ۲ هزار و ۵۵۲ نفر در سطح استان خبر داد.

در ادامه این جلسه فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با بیان دریافت ۶۸ هزار ۱۸۶ مترمربع زمین توسط این نهاد برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان، بیان کرد: این نهاد تاکنون در 14 شهر استان پروسه عملیات اجرایی برای ساخت و احداث یک هزار و ۵۲۰  واحد مسکونی را با دریافت زمین آغاز کرده و تاکنون جهت احداث 120 واحد مسکونی در شهر پارس آباد، 60 واحد مسکونی در شهر خلخال و همچنین 180 واحد نیز در مشگین شهر اقدام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز