خبرگزاری کار ایران

سرپرست هلال احمر استان اردبیل خبر داد:

برگزاری آزمون درجه ایثار برای نجاتگران جمعیت هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۴۱۱

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری آزمون درجه ایثار با حضور 98 نفر از نجاتگران با درجه یکم جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزت اله ضربی عنوان کرد: آزمون ارتقای درجه نجاتگران استان اردبیل با حضور ناظران سازمان امداد و نجات طی دو روز در محل سالن منادیان صلح جمعیت استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان از تعداد نجاتگران بالایی برخوردار است، تصریح کرد: باید از ظرفیت های آنها برای خدمت رسانی مطلوب به مردم بهره مند شویم.

ضربی با اشاره به اینکه 98 نفر از نجاتگران درجه یکم در آزمون های جسمانی و مهارتی شرکت می کنند، افزود: مرحله اول آزمون جسمانی شامل تست کوپر، دراز و نشست، انعطاف نیم تنه به جلو، دوی 45 متری، پرش طول در جا، فشار موازی، پرش جف دو طرف، دوی مارپیچ و معلق ماندن است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: آزمون مهارتی هم شامل کمک های اولیه، جستجو و نجات در جاده، جستجو و نجات در آوار، جستجو و نجات در کوهستان و جستجو و نجات در محیط های آبی می باشد که باید نجاتگران در این آزمون ها نمره قبولی بگیرند.

سرپرست هلال احمر استان اضافه کرد: پس از اخذ نمره قبولی در آزمون ها، حکم ایثار برای پذیرفته شدگان اهدا شده می توانند در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر شرکت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز