خبرگزاری کار ایران

با کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات کارگری؛

دونده تبریزی جواز پوشیدن پیراهن تیم ملی دو ومیدانی کارگران را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۳۲۳

دونده تبریزی با کسب مقام نائب قهرمانی ماده پنج هزار متر مسابقات انتخابی کارگران کشور، به عضویت تیم ملی دو و میدانی کارگران درآمد تا همزمان مجوز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جواد علیزاده در مسابقات انتخابی کارگران کشور که روز گذشته در اهواز برگزار شد، توانست مقام نائب قهرمانی ماده پنج هزار متر را از آن خود کرده و به پیراهن تیم ملی دو و میدانی کارگران برسد.

نفرات برتر این رقابت‌ها در قالب تیم ملی دو و میدانی کارگران خرداد آینده عازم کشور ایتالیا می‌شوند تا در مسابقات جهانی این رشته شرکت کنند.

در مسابقات انتخابی کارگران کشور همچنین از تیم آذربایجان‌شرقی حسن عابدی در ۱۵۰۰ متر به مقام دوم رسید و منوچهر حبیبی نیز سوم شد.

در مسابقه چهار در ۴۰۰ متر تیمی نیز تیم آذربایجان‌شرقی متشکل از جواد علیزاده، حسن عابدی، منوچهر حبیبی و محمد سرابی به عنوان دومی دست یافت.

تیم دو و میدانی کارگران آذربایجان‌شرقی با مربیگری رضا سلیمانی و سرپرستی علی بالوده، با نام شرکت کلرپارس در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافته بود و در نهایت سکوی سوم تیمی را از آنِ خود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز