خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

تقارن هفته زن و دهه فجر، فرصت مغتنمی برای تبیین سیره فاطمی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۳۰۷

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تقارن هفته زن و بزرگداشت مقام مادر با دهه فجر، گفت: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین سیره فاطمی برای مادران و زنان جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رقیه صادق‌زاده در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر، با اشاره به نقش محوری زنان در خانواده و حضور موثر آنان در اجتماع، بر برنامه‌ریزی و اجرای متنوع و شایسته برنامه‌های این هفته تأکید کرد.

وی گفت: باید ضمن رعایت شرایط کرونایی جامعه و لزوم فاصله‌گذاری و پرهیز از تجمعات، در اجرای تمامی برنامه‌ها، به نقش موثر و سازنده زنان در کلیه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی با تأسی و توسل به حضرت فاطمه (س) پرداخت.

صادق‌زاده همچنین خواستار برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای برنامه‌ها و هماهنگی بین سازمان‌ها و فرمانداری‌های استان در بزرگداشت این دو مناسبت بزرگ شد.

به گفته وی، برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت، کنگره تجلیل از زنان شهید و ایثارگر استان با عنوان "لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز"، همایش پیاده‌روی بانوان، برگزاری وبینار تغذیه سالم زنان و خانواده و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف از جمله برنامه‌های هفته زن و دهه فجر در استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز