خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فرماندار بویراحمد بزودی منصوب می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۲۸۴

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت تغییر فرمانداران شهرستان‌های استان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، احد جمالی در جمع خبرنگاران افزود: تغییر فرمانداران طبیعی است که شاه بیت وزارت کشور در این زمینه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها، میان دوره ای مجلس و خبرگان رهبری در برخی مناطق کشور پیش رو است.

او گفت: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات میان دوره ای مجلس را داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبیعی است که باید آسیب شناسی لازم نسبت به انتخابات های قبلی داشته باشیم و نهایتا در جاهایی که لازم به تغییرات است فرمانداران و بخشداران تعییرات انجام دهیم.

جمالی افزود: معمولا در یک مدت زمانی تا قبل از انتخابات تغییرات را انجام می دهیم مگر اینکه موضوع خاصی پیش بیایبد.

او در خصوص تغییر فرماندار شهرستان مارگون ادامه داد: فرمانداری شهرستان مارگون که دارای سرپرستی است و باید تکلیفش مشخص شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که تغییر فرماندار بویراحمد صحت دارد؟ عنوان کرد: فرماندار شهرستان بویراحمد در حال تغییر است و نیروی معرفی شده اما پس از تایید صلاحیت و طی مراحل قانونی، هرچه قانون اعلام کند تمکین خواهیم کرد.

جمالی تاکید کرد: برای تغییر فرمانداران تا در وزارت کشور برای نیروهای جدید حکم صادر نشود نمی توان روی این مسایل حسابی باز کرد.

وی گفت: در خصوص تغییر فرمانداران استان هیچ حُب و بُغضی وجود ندارد و در این زمینه با وزارت کشور هماهنگی داریم و دستگاه‌های نظارتی هم نظارت دارند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز