خبرگزاری کار ایران

کریمی خبر داد:

انجام ۲۹۲ بازرسی و پلمپ ۹ کلینیک در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۲۴۸

مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از انجام ۲۹۲ بازرسی از مراکز درمانی استان همدان طی یک ماه گذشته و پلمپ ۹ کلینیک، خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدرضا کریمی با اشاره به بازرسی گروهی چهار نفره از بازرسان دانشگاه علوم پزشکی همدان هر ماه از مراکز درمانی گفت: مدرک تقلبی در طب سنتی، تخلف در دندانپزشکی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از علل پلمپ این مراکز درمانی در استان بوده است.

وی با بیان اینکه در دی ماه ۱۷ مورد اخطاریه به مراکز درمانی که تخلف‌های بهداشتی داشتند، ارسال شد، تأکید کرد: توجه نکردن به اخطارها و رفع نکردن مشکلات بهداشتی طرح شده در این اخطاریه‌ها، منجر به پلمپ مراکز درمانی متخلف خواهد شد و متخلفان از ۵ تا ۷ میلیون تومان جریمه نقدی می‌شوند.

معرفی ۵ فروشگاه زنجیره ای متخلف به دستگاه قضا

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای نیز از معرفی پنج فروشگاه زنجیره ای متخلف در حوزه مسائل بهداشتی به دستگاه قضا در هفته جاری خبرداد.

دکتر لیدا رفعتی با اشاره به بازررسی مسمتر در اماکن پرتردد به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا، مطرح کرد: از ابتدای هفته تاکنون ۱۴ دفتر پیشخوان خدمات دولت، ۱۸ مطب، چهار جایگاه سوخت، چهار داروخانه و یک پایانه مسافربری به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند. همچنین هفت سوپرمارکت، پنج نانوایی و هفت رستوران نیز به علت تخلف و بی توجهی به دستورات بهداشتی پلمپ شدند.

وی در رابطه با درصد تعداد موارد رعایت پروتکل فاصله گذاری اجتماعی مطرح کرد: پایانه مسافربری با ۲۵ درصد از جمله اماکنی است که کمترین درصد رعایت فاصله گذاری اجتماعی را در هفته جاری داشته همچنین ادارات و اماکن معتبره با رعایت ۸۷ درصدی از جمله مراکزی هستند که بیشترین درصد رعایت فاصله گذاری اجتماعی را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز