خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون پایش شورای شهر اصفهان عنوان کرد؛

امید برای رفع بحران کم آبی فضای سبز اصفهان با تصفیه پساب

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۲۲۸

رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای شهر اصفهان گفت: با توجه به منبع ثابت پساب تصفیه شده این امید وجود دارد که شهر اصفهان در آینده، کمتر با بحران های مربوط به کم آبی برای فضای سبز مواجه شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فتح الله معین با بیان اینکه اصفهان طی دهه گذشته همواره با بحران کم آبی و بی آبی مواجه بوده است، اظهار کرد: شهر اصفهان از لحاظ آلودگی هوا و محیط زیست دارای مشکلات متعدد و فراوانی است؛ بر این اساس توسعه و حفظ فضای سبز یکی از کارهای کلیدی است که مورد توجه و برنامه ریزی مدیریت شهری قرار گرفته است.  

او تصریح کرد: یکی از کارهای بسیار خوب در حوزه خدمات شهری شهرداری این است که در زمان مناسب به میزان کافی از شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه ای پساب فاضلاب خریداری کرده، تصفیه خانه های لازم را احداث و خطوط ارتباطی و شبکه انتقال پساب تصفیه شده را به منظور بازچرخانی آب، طراحی کرده است.    

معین ادامه داد: این امید وجود دارد که شهر اصفهان در آینده، کمتر با بحران های مربوط به کم آبی برای فضای سبز مواجه شود زیرا این پساب تصفیه شده منبع ثابتی بوده و می شود آن را مجدد در چرخه قرار داد و روی آن حساب ویژه ای باز کرد. 

رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: ایجاد و احداث مرکز ستاد بحران که در جهت ایمنی شهر در حال ساخت است کار بسیار بزرگ و مناسبی است که ایمنی شهر و شهروندان را در مواقع بحران افزایش می دهد. 

او اضافه کرد: ایستگاه های جدید آتش نشانی نیز که در حال ساخت است نیاز شهر برای داشتن تعداد ایستگاه های متعدد و استاندارد را برطرف می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز