خبرگزاری کار ایران

شتاب برای تغییر در آبرسانی روستایی کاشان و آران و بیدگل پس از یکپارچه‌سازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۲۲۳

مدیرعامل آبفای کاشان گفت: خدمت‌رسانی به مردم در روستاهای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل پس از یکپارچه‌سازی آبفای شهری و روستایی شتاب بیشتری گرفته و چشم‌انداز روشنی پیش روی روستائیان قرار داده است.

به گزارش ایلنا از کاشان، محمدرضا اسدی افزود: 78 کیلومتر و 100 متر اجرای خط انتقال و 18 کیلومتر و 200 متر اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه‌ی روستایی و احداث 1300 مترمکعب مخزن ذخیره آب بخشی از این اقدامات عمرانی و زیرساختی در حوزه‌ی آب و فاضلاب روستایی است که در این فرصت کوتاه پس از یکپارچه‌سازی محقق شده است. 

او تصریح کرد: اجرای 52 کیلومتر خط انتقال و احداث سه ایستگاه پمپاژ و سه باب مخزن با احجام کل 1550 مترمکعب با عنوان پروژه مجتمع آبرسانی مشهد اردهال انجام شده است.

اسدی افزود: احداث مخزن زمینی، احداث ایستگاه پمپاژ و پنج باب ایستگاه فشار شکن، اجرای خط انتقال برق، محوطه‌سازی و عملیات اجرایی اصلاح خط انتقال آب چشمه کنگران با عنوان پروژه آبرسانی از چشمه کنگران به روستای قهرود محقق شده است.

مدیرعامل آبفای کاشان گفت: اصلاح و توسعه شبکه آب روستای محمدآباد، آب‌شیرین، تتماج و رحق بخشی دیگری از اقدامات آبفای کاشان در این فرصت کوتاه است.

اسدی یادآور شد: عملیات اجرایی اصلاح شبکه و انشعابات آب به همراه نصب 300 فقره انشعاب اصلاحی در روستای حسین‌آباد، قاسم‌آباد، و یزدلان شهرستان آران و بیدگل از دیگر اقدامات آبفای کاشان در سال جاری است.

مدیرعامل آبفای کاشان گفت: خدمت‌رسانی به مردم در روستاهای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل پس از یکپارچه‌سازی آبفای شهری و روستایی به استناد آمار و ارقام و پروژه‌های انجام‌شده و در دست اجرا شتاب بیشتری گرفته و چشم‌انداز روشنی پیش روی روستائیان قرار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز