خبرگزاری کار ایران

‍ کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۱۷۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۲۰ کیلوگرم انواع مواد طی ۲ عملیات جداگانه در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،سرهنگ سمین فلاحی اظهار داشت: در مأموریت نخست و برای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد شدند. 

او همچنین با اشاره به دستگیری ۶۱ معتاد متجاهر، خرده فروش و حمل کننده مواد مخدر خاطرنشان کرد: ۲ باند تهیه و توزیع نیز منهدم و یک قبضه سلاح کلت از آنها کشف شد. 

سرهنگ فلاحی توقیف ۶ دستگاه خودرو و پلمب ۹ باب منزل و مغازه که برای تهیه و توزیع مواد مخدر از آنها استفاده می شد را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از کشف ۹کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در ماموریتی دیگر خبر داد و گفت: این مقدار مواد از یک قاچاقچی در میدان میوه و تره بار کرمانشاه بدست آمد. 

او گفت: متهم دستگیرشده‌  ا‌ز فروشندگان سابقه دار مواد مخدر بود که با کار اطلاعاتی ماموران به دام افتاد و تحویل مراجع قضائی شد. 

سرهنگ فلاحی در پایان گفت:شهروندان می توانند هرگونه اطلاعی از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دارند موضوع را از طریق سامانه ۱۲۸ با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز