خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی سازمان صمت استان خبر داد:

هرگونه تولید ارز دیجیتال در خراسان رضوی غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۱۴۸

معاون برنامه‌ریزی سازمان صمت خراسان رضوی گفت: تاکنون هیچ یک از مجوزهای تاسیس معتبر در خصوص تولید ارز دیجیتال در خراسان رضوی پروانه بهره‌برداری نگرفته اند و هرگونه تولید در این زمینه غیرقانونی است.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد خزایی معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: جواز تاسیس برای تولید ارز دیجیتال از سال گذشته تاکنون به تعداد ۲۵۲ مورد به وسیله این سازمان برای متقاضیان داخل استان صادر شده که مشخصات همه آنها بر روی سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

وی افزود: سرمایه‌گذار پس از صدور هر جواز تاسیس شش ماه مهلت دارد تا شرایط لازم را برای دریافت پروانه بهره‌برداری کسب کند لذا پس از احراز شرایط، پروانه بهره‌برداری برای آغاز تولید داده می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: یکی از شرایط مهم اخذ پروانه بهره‌برداری برای هر یک از مجوز‌های تاسیس واحد تولیدی ارز دیجیتال استقرار آنها در داخل شهرک صنعتی یا منطقه ویژه اقتصادی یا نیروگاه است.

خزایی بیان کرد: تاکنون جواز ۱۲۴ متقاضی از مجموع ۲۵۲ جواز تاسیس صادره برای تولید ارز دیجیتال در این استان به دلیل عدم پیشرفت اجرای طرح در مهلت قانونی شش ماهه ابطال شده است و اکنون تنها ۱۲۸ جواز تاسیس ارز دیجیتال در خراسان رضوی اعتبار دارد.

وی تصریح کرد: مهلت شش ماهه ۱۲۸ جواز تاسیس تولید ارز دیجیتال در خراسان رضوی هنوز به اتمام نرسیده است اما تاکنون هیچ‌یک از این جواز‌ها منجر به صدور پروانه بهره‌برداری نشده لذا فعلا هرگونه تولید ارز دیجیتال در این استان فاقد مجوز قانونی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز