خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد:

نصب دستگاه مخزن اکسیژن شش تنی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۱۴۱

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از نصب و راه‌اندازی اولین دستگاه مخزن اکسیژن مایع بیمارستانی با ظرفیت شش تن در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "مهرداد باقری" گفت: با توجه به بحران کرونا و افزایش بی‌سابقه مصرف اکسیژن در بخش‌های بستری بیمارستان، دستگاه مخزن اکسیژن شش تنی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج  راه اندازی و در مدار قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به حجم کم و ﻇﺮﻓﯿﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺍﮐﺴﯿﮋﻥ‌ﺳﺎﺯ پیشین و تامین تنها 50 درصد از حجم اکسیژن مورد نیاز بخش‌های مختلف این بیمارستان با پیگیری مدیریت بیمارستان و همکاری رئیس و معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این دستگاه نصب و راه اندازی شد.

وی با تشریح برخی از ویژگی‌های این دستگاه اکسیژن ساز، اظهارداشت: دستگاه اکسیژن ساز جدید دارای ﻇﺮﻓیتی حدود شش هزار ﻟﯿﺘﺮی با ﺧﻠﻮﺹ 98 درصدی و ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با تاکید بر اینکه با نصب این دستگاه مشکل کمبود اکسیژن مایع مرتفع و جای هیچگونه نگرانی برای بیماران وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این مخازن نه تنها در شرایط کنونی بلکه در شرایط عادی بخصوص برای بخش های ویژه بسیار مهم و کاربردی خواهد بود.

باقری با بیان اینکه این مخزن اکسیژن که با قطعی برق هم به فعالیت خود ادامه می دهد، ادامه داد: این دستگاه برای بیماران بستری در بخش های ویژه بیمارستان و بیماران کرونایی، کاربرد بسیار مهمی دارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی یاسوج با قدمتی بیش از 50 سال قدیمی‌ترین مرکز درمانی بیماران تصادفی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز