خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد:

صرف ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت جذب سرمایه گذار در قزوین/ اجرای ۴۰ طرح عمرانی در نواحی صنعتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۱۰۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای امسال تاکنون به منظور توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر برای توسعه زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: در حال حاضر ۴۰ طرح زیرساختی و عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست اجرا است.

خانپور ادامه داد: طرح‌های زیرساختی و عمرانی شهرک‌های صنعتی استان شامل آسفالت کشی و جدول کشی خیابان‌ها و ترمیم معابر، ایجاد شبکه روشنایی و توسعه فضای سبز، ساخت تصفیه خانه فاضلاب و تقویت پست‌های برق است.

وی یادآور شد: پارسال حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده بود.

این مسئول با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد، گفت: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

نزدیک به هزار واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز