خبرگزاری کار ایران

تداوم یخبندان در ساعات شبانه و صبحگاهی اردبیل / هوای استان با وزش باد جنوبی گرمتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۰۵۵

کارشناس هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به وزش باد جنوبی، دما در طول روز به تدریج افزایش خواهد یافت اما بیشتر نواحی استان در ساعات شبانه و صبحگاهی یخبندان و هوای سرد زمستانی را تا اواسط هفته جاری تجربه خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، محمد فاخر در تشریح وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده حاکمیت جوی پایدار تا روزهای پایانی هفته جاری است که آسمان استان طی مدت مذکور صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد جنوبی (ملایم تا گاهی تند) پیش بینی می شود.

او افزود: با توجه به وزش باد جنوبی، دما در طول روز به تدریج افزایش خواهد یافت اما اکثر نواحی استان طی ساعات شبانه و صبحگاهی یخبندان و هوای سرد زمستانی را تا اواسط هفته جاری تجربه خواهند کرد و برودت هوا در نواحی مرکزی و جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه توصیه می شود هم استانی‌ها در مصرف حامل‌های انرژی صرفه جویی کنند، افزود: با توجه به انباشت برف در حاشیه جاده ها و گردنه های برفگیر استان و شدت وزش باد امکان کولاک برف، رانش آن به سطح جاده و در نتیجه لغزندگی مسیرهای مواصلاتی برفگیر وجود دارد و در برخی از مناطق استان خصوصا محدوده فرودگاه اردبیل احتمال رخداد مه تشعشعی صبحگاهی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز