خبرگزاری کار ایران

معتمدیان خبر داد:

اختصاص ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دستاوردهای سفر نوبخت به خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۰۱۰

استاندار خراسان رضوی گفت: اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های جهش تولید از دستاوردهای مهم سفر دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به این استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد صادق معتمدیان اظهار کرد: در این راستا یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵۲ پروژه نیمه‌تمام عمرانی در استان خراسان رضوی علاوه بر بودجه‌های جاری و عمرانی اختصاص یافته است.

استاندار خراسان رضوی تخصیص یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به خراسان رضوی را از دیگر دستاوردهای سفر دکتر نوبخت به این استان عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور با استانداری خراسان رضوی به ۱۲۰ پروژه و طرح جهش تولید استان اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: همچنین در این سفر اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه و تکمیل پروژه‌های واقع در حاشیه شهر مشهد درخواست شد.

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور سفر ۲ روزه با دعوت استاندار خراسان رضوی چهارشنبه شب وارد مشهد شد و در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و مجمع نمایندگان استان شرکت کرد.

افتتاح چهار هزار واحد مسکونی در چناران و افتتاح بیمارستان خیرساز ناظران ویژه درمان سرطان از برنامه‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در استان خراسان رضوی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز