خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی استان همدان خبر داد:

کشف جسد مرد همدانی توسط خواهرش/ آخرین گفته‌های پلیس درباره قتل 5 عضو خانواده تویسرکانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۸۹۴

جانشین انتظامی استان همدان از کشف جنازه یک مرد در همدان توسط خواهرش خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا زارعی جانشین انتظامی استان همدان بیان کرد: زن جوان عصر چهارشنبه به دیدار برادرش رفت، اما پس از ورود به منزل او در منطقه شهرک فرهنگیان با جسد برادرش مواجه شد و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع رسانی کرد.

وی افزود: تیمی از ماموران کلانتری و پلیس جنایی در این منزل مسکونی حضور یافتند و پس از بررسی صحنه جرم جسد را برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی تحویل دادند.

جانشین انتظامی استان همدان با بیان اینکه آثاری از زخم بر روی سینه جسد دیده می‌شد، اظهار داشت: تا دریافت نظریه کارشناسی پزشکی قانونی، نمی‌توان درباره قتل یا مرگ طبیعی این مرد میانسال اظهار نظر کرد.

سرهنگ زارعی درباره آخرین وضعیت قتل 5 عضو خانواده تویسرکانی نیز گفت: تلاش‌ها برای دستگیری فرد دومی که در قتل خانواده تویسرکانی نقش داشت ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم این فرد از چنگال قانون فرار کند.

اواخر آذر امسال ۲ تبعه خارجی پنج عضو یک خانواده تویسرکانی را به قتل رساندند که تیم پلیس در کمترین زمان عامل اصلی را دستگیر کرد و تلاش‌ها برای دستگیری همدست او ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز