خبرگزاری کار ایران

به میزبانی اهواز برگزار شد؛

۶ مدال حاصل تلاش تیم دوومیدانی کارگران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۸۹۰

ورزشکاران خراسان رضوی موفق شدند در مسابقات قهرمانی دومیدانی کارگران کشور که در اهواز برگزار شد، ۶ مدال رنگارنگ کسب کنند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسئول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی گفت: تیم نیان الکترونیک به عنوان نماینده این استان در مسابقات قهرمانی کشور گرامیداشت شهداء کارگر و مدافعان سلامت" و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا حضور پیدا کردند و موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شدند. 

سعید رنجبر با بیان اینکه این رقابت‌ها ۳۰ بهمن تا ۲ دی در دوبخش بانوان و آقایان در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: این ورزشکاران در رشته‌های پرتاپ وزنه، دوی ۱۰۰ متر، دوی ۵۰۰ متر، دوی ۸۰۰ متر، دوی ۱۵۰۰ متر، پرتاب دیسک، پرش طول، پرتاب نیزه با حریفان خود به رقابت پرداختند. 

وی افزود: با دعای خیر مردم این ورزشکاران توانستند یک مدال طلا، چهار نقره و یک مدال برنز کسب کنند. 

رنجبر ادامه داد: در بخش بانوان سمیرا حاتمی نشان طلای پرتاب نیزه را از آن خود کرد. 

مسئول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی تصریح کرد: در بخش بانوان الهه سیفی در ماده ۸۰۰ متر، سمیرا خجسته در پرش طول و نیز در رشته ۴در۱۰۰ متر امدادی بهاره شایسته افشار،الهه سیفی، سمیرا حاتمی و سمیرا خجسته موفق به کسب مدال نقره شدند و در بخش آقایان مهدی رستمی در رشته پرتاب وزنه به مدال نقره و محمد فرجی در دوی ۵هزار متر به برنز دست یافتند. 

وی با بیان اینکه تیم نیان الکترونیک خراسان رضوی در مجوع تیمی در بخش بانوان به مقام چهارم و آقایان در رده پنجم رقابتها قرارگرفت، گفت: نفرات برتر این مسابقات در مسابقات ورزشی کارگران جهان که خردادماه سال ۱۴۰۰ در ایتالیا برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز