خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

کمبود کنتور سه فاز یکی از مشکلات شهروندان بندرعباس در محلات مختلف شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۷۴۴

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: کمبود کنتور سه فاز یکی از مشکلاتی است که شهروندان در مناطق و محلات مختلف با آن مواجه هستند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، کیانوش جهانبخش در دویست و یازدهمین جلسه شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: کمبود کنتور سه فاز یکی از مشکلاتی است که شهروندان در مناطق و محلات مختلف با آن مواجه هستند و با توجه به اینکه تولید کنتور سه فاز انحصاری است، می‌طلبد نمایندگان مجلس، استاندار و مدیران شرکت برق به این موضوع مهم ورود کنند و مسئولین شرکت برق در راستای حل مشکل شهروندان برای احداث واحد تولید کنتور در شهر بندرعباس اقدام کنند.

وی افزود: احداث شبکه زیر‌زمینی برق هزینه‌بردار است و اعتبارات مجموعه شرکت برق جوابگوی اجرای گسترده این موضوع نیست اما انتظار داریم با یک برنامه مدون، هر ساله بخشی از آن اجرایی شود تا شهر ایمن تر شود و شهروندان از امنیت بالایی برخوردار شوند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر بندرعباس بیان کرد: جهت اجرایی شدن سریعتر این طرح آمادگی داریم که هزینه های حفاری برق حذف شوند تا شرکت توزیع برق بتواند زودتر این مشکل را حل کند.

جهانبخش عنوان کرد: امنیت و آرامش شهروندان برای ما مهم است و فضاهای ساخته شده توسط مجموعه شهرداری بعضاً به دلیل عدم روشنایی مناسب شهروندان نمی توانند از آن استفاده کنند و باید جهت رفاه شهروندان همه دستگاه ها با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز