خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اردبیل خبر داد:

برف روبی و بازگشایی راه 896 روستا / همه محورهای استان اردبیل باز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۶۶۲

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: راه 391 روستا برف روبی شده و راه 505 روستای نیز درحال بازگشایی است.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل سرچم افزود: با تلاش 80 اکیپ راهداری همه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه اولویت برف‌روبی محورهای اصلی و فرعی است تصریح کرد: راهداران پس از پایان عملیات برف‌روبی در محورها با همه‌ توان درحال بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان‌های مشکین شهر،خلخال،کوثر،نیر،گرمی،بیله سوار و پارس آباد هستند.

او خاطرنشان کرد:بیشترین میزان بارش برف در شهرستانهای خلخال،مشگین شهر، نیر و کوثر به ثبت رسیده است. 

 وثوقی با بیان اینکه برف روبی و نمک پاشی جاده‌ها بطور مرتب درحال انجام شده افزود: ۴۲۰ نفر نیروی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات در جاده‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده و به مردم خدمت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: هموطنان در سفر‌های زمستانی حتماً تجهیزات ایمنی، بررسی سیستم‌های گرمایشی خودرو، لباس گرم و به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های پلیس راه، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و سایر نیرو‌های امدادی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز