خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین هشدار داد ؛

نگرانی از شیوع دوباره کرونا با ورود مسافران به استان /عملکرد خوب رسانه‌های استان درباره کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۶۵۵

استاندار قزوین گفت: رسانه های استان قزوین با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مطلوب عمل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در  جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: تمامی دستگاه ها و سازمان ها در زمینه مقابله با کرونا سنگ تمام گذاشتند و این زحمات باعث به وجود آمدن شرایط ثبات در استان قزوین شده و امیدواریم این زحمات قزوین را به وضعیت سفید تبدیل کند.

جمالی پور اضافه کرد: در ماه های گذشته استان قزوین به مرز ۶۰۰ بستری رسیده بود و در حال احداث بیمارستان صحرایی بودیم ولی خوشبختانه با توجه به عزم مسئولان و مردم برای کاهش کرونا این آمار بسیار کاهش یافته است.

وی بیان کرد:  قزوین جزو چند استان پیر کشور است و باعث می شود که تعداد مرگ و میر در آن با استان های دیگر متفاوت باشد ولی با این وجود تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در بسیاری از روزها به صفر رسید که مطلوب ارزیابی می شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: البته شرایط موجود مطلوب ستاد کرونا این استان نیست ولی باید تلاش کنیم تا این وضعیت را نگه داشته و روز به روز وضعیت را به سمت سفید شدن هدایت کنیم.

استاندار قزوین یادآور شد: استان قزوین در حوزه همکاری و همراهی بین مجموعه های دستگاهی بی نظیر بوده است و خوشبختانه تمامی دستگاه ها و به ویژه اعضای شورای تامین همواره یک صدا بوده اند و در راستای پیشرفت استان در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تلاش کرده اند.

وی اضافه کرد: قزوین راه ارتباطی بسیاری از استان های کشور است که این مهم کار را بر مسوولان سخت کرده و بیشترین نگرانی ما از حضور و ورود مسافرانی است که ابتلا را در استان قزوین افزایش می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز