خبرگزاری کار ایران

با هدف ایجاد اشتغال پایدار ؛

فاز دوم طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۶۵۴

دبیر طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر از آغاز فاز دوم اجرای عملی طرح توسعه مشاغل خانگی در چهار شهر جنوبی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر، سیده الهام مختاری با اشاره به انجام مراحل مربوط به فاز اول طرح توسعه مشاغل خانگی در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر عنوان کرد: فاز اول این طرح در استان اجرا شده است و تا کنون در شهرستان‌های دیّر ۷۰ نفر، کنگان ۹۳ نفر، عسلویه ۸۲ و جم ۱۵۹ نفر متقاضی طرح هستند ، و  فاز دوم این کار در مناطق یاد شده اجرا خواهد شد .  

وی اظهار کرد: در فاز دوم طرح مذکور در هر شهرستان از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با پیشران‌ها و پشتیبان‌ها با جهاد دانشگاهی وارد مرحله آموزش، توانمندسازی و مشاوره خواهد شد. 

وی افزود: قرار است با همکاری پیشران‌ها کار بر اساس فرمت‌ها، اصلاح و ویرایش اطلاعات و پروفایل سامانه‌ای، مشاوره تخصصی شغلی، و استعدادسنجی برای تک تک متقاضیان انجام شود و با توجه به شرایط کرونایی و ابعاد زمانی پیش بینی‌های لازم صورت بگیرد.

دبیر طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر تاکید کرد: موضوع اصلی این است که بیشتر جامعه هدف ما زنان خانه‌دار هستند که کارهای مشاوره تخصصی، ایجاد انگیزه و مشاوره شغلی جهت ایجاد یک شغل پایدار را در این مرحله خواهیم داشت.

مختاری خاطرنشان کرد: زنان در طرح توسعه مشاغل خانگی از فواید این طرح بهره‌مند شده و می‌توانند با خوداشتغالی و اشتغال‌زایی به درآمد رسیده و خودکفا باشند.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر با سهمیه ۱۵۰۰ نفر برای ایجاد اشتغال پایدار و اتصال به بازار متقاضیان از آذرماه ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز