خبرگزاری کار ایران

وزش باد و بوران شدید در خراسان رضوی در روزهای آینده/ سرما به زیر ۱۰ درجه می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۶۲۸

براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی وزش باد شدید تا ۷۰ کیلومتر در ساعت و سرمای تا ۱۰ درجه زیر صفر طی چند روز آینده استان خراسان رضوی را فرامی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، زهرا آهنگر زاده کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این خصوص گفت: هم اکنون آسمان این استان ابری و نیمه ابری است و از بعدازظهر امروز تا ساعات اولیه صبح فردا افزایش وزش باد، کاهش دما و بارش برف و باران در استان پیش بینی می‌شود که سرعت وزش باد در مناطق بادخیز استان از قبیل شهرستانهای تایباد، سرخس، باخرز و بخشهایی از سبزوار و کاشمر به بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

وی افزود: از بعدازظهر امروز به تدریج بارش‌ها شمال و مرکز استان را در بر می‌گیرد که در نواحی شمالی به صورت برف خواهد بود و تشکیل مه و کاهش دید در گردنه ها و کولاک برف را همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: فعالیت این سیستم تا ظهر فردا در استان ادامه دارد و بعد از آن کم کم از منطقه خارج می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون کاهش دما در مناطق شمالی استان آغاز شده و تا صبح شنبه هفته آینده ادامه پیدا می‌کند و در مناطق سردسیر استان به کمتر از ۱۰ درجه زیر صفر نیز می‌رسد و از ظهر شنبه دمای روزانه در خراسان رضوی کم کم افزایش می‌یابد اما سرمای شبانه تا اواسط هفته آینده در این استان ماندگار است.

وی افزود: حداکثر دمای هوای امروز مشهد به ۱۲ درجه سلسیوس می‌رسد و امشب نیز میانگین دمای هوا در این شهر به پنج تا ۶ درجه زیرصفر کاهش می‌یابد و فردا هم حداکثر دمای هوای شهر مشهد یک تا ۲ درجه سلسیوس خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز