خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان:

بیش از ۹ هزار نفر در قزوین از آموزش مهارتی بهره مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۵۷۹

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: ۹ هزار و ۱۴۳ نفر طی ۹ ماهه امسال از آموزش‌های مهارتی اداره کل فنی و حرفه ای استان قزوین بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محسن مددی اظهار کرد: آموزش مهارتی ارائه شده مختص افراد جویای کار نبوده بلکه شاغلین بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی را نیز در برگرفته به طوری که هزار و ۹۳۵ تن از این افراد امسال در دوره های آموزش فنی و حرفه ای در استان حضور پیدا کرده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یادآور شد: هزار و ۲۴۲ تن نیز با ثبت نام و مراجعه به مراکز ثابت (دولتی) استان از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.

مددی ادامه داد: در مدت یاد شده یک هزار و ۲۳۴ تن از سربازان در پادگان های استان حین انجام خدمت مقدس سربازی و همچنین ۵۱۵ تن از زندانیان در قزوین نیز از آموزش هاژ مهارتی بهره مند شده اند.

وی بیان کرد: سایر آموزش های مهارتی ارایه شده در مدت یاد شده در استان قزوین نیز مختص دانش آموزان و دانشجویان، زنان خانه دار و سرپرست خانوار، معلولان، ساکنان روستاها و سکونتگاه های غیررسمی ارایه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دوره های برگزار شده به شکل حضوری و مجازی بوده است، گفت: دوره های حضوری برگزار شده متناسب با رشته های مورد نیاز بازار کار بوده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز