خبرگزاری کار ایران

فرماندار همدان :

اینکه چه کسی برای انتخابات، انتخاب می شود به ما هیچ ربطی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۵۶۰

فرماندار همدان با بیان اینکه فعالیت ستاد انتخابات این شهرستان با ۱۳ کمیته تخصصی آغاز می شود ،گفت:اینکه چه کسی برای انتخابات شوراهای شهر یا ریاست جمهوری انتخاب می شود به ما هیچ ربطی ندارد. آنچه برای ما مهم است اجرای مر قانون است.

به گزارش ایلنا از همدان ،محمد علی محمدی در نخستین جلسه ستاد انتخابات شهرستان با اعلام این مطلب گفت: در برگزاری انتخابات اجرای قانون برای ما اولویت است که نه ذره ای از آن عدول می کنیم و نه ذره ای از اجرای قانون عقب نشینی می کنیم.

او یادآور شد : اعتقاد داریم رای مردم حق الناس است و مکانیسم انتخابات هم به نحوی است که قابل اعمال سلیقه فردی نیست بویژه در همدان مجریان و ناظران انتخابات در دوره های متعدد انتخابات از این بابت رو سفید بوده اند.

محمدی با اشاره به اینکه در هیچ بخشی از امور کمیته های ستاد انتخابات نباید اجازه بدهیم خللی در کار ایجاد شود, تاکید کرد : از همه ظرفیت‌های فرمانداری و شهرستان باید در این جهت استفاده شود.

وی افزود : مجری انتخابات تحت هیچ شرایطی نباید از داوطلبی حمایت کند چون درغیر اینصورت اعتماد مردم به مجریان انتخابات خدشه دار می شود .

محمدی افزود : بخشداران در انتخاب نمایندگان بخشدار در شعب اخذ رای دقت نظر کافی داشته باشند و از افراد بی طرف، مورد اطمینان، بدون حاشیه و مورد وثوق مردم در این خصوص استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز