خبرگزاری کار ایران

بارش برف در گردنه‌های قزوین/استقرار نیروهای امدادی در جاده‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۵۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف در گردنه‌های استان قزوین از جمله الموت، کوهین و آوج آغاز شده و همزمان عملیات برفروبی با ماشین آلات راهداری در حال انجام است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق‌لطفی اظهار کرد: بارش نهمین برف زمستانی استان هم اکنون در  گردنه‌های الموت، کوهین محور قزوین_ رشت، شهرستان آوج محور قزوین_ همدان و انتهای آزادراه قزوین-رشت آغاز شده است.

مدیرکل راهداری استان ادامه داد: همزمان با آغاز بارش برف تمام تیم‌های راهداری به همراه  ماشین آلات سنگین برف‌روبی و نمک پاشی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

حق لطفی با تاکید بر  خودداری از سفرهای غیرضروری در ایام بارش برف به خصوص مناطق کوهستانی و برف گیر از مردم خواست در صورت ضرورت به انجام سفر نیز از ایمن بودن خودرو خود به لحاظ فنی اطمینان حاصل کرده و تجهیزات سفر از جمله توشه غذایی، لباس گرم و زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند.

وی افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌ها و همچنین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های ارتباطی به شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز