خبرگزاری کار ایران

زالی مطرح کرد:

روند افزایشی ابتلا به کرونا در تهران / رفع محدودیت‌ها نباید شتابزده باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۴۹۲

فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران با اشاره به افزایش ۱.۸ دهم درصدی شاخص ابتلا به کرونا در تهران گفت: شتابزدگی در رفع محدودیت ها به افزایش آمار کرونا منجر می شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی با بیان این مطلب افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۴ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی تهران بستری شده‌اند که روند ابتلا نسبت به ۲۴ ساعت گذشته روند افزایشی داشته است.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته از مجموعه ۲۸۴ بیمار، ۸۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حدود ۴ هزار نفر نیز در بخش سرپایی مراجعه کننده داشته‌ایم .

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به برداشته شدن محدودیت‌ها از تالارهای پذیرایی و میهمانی‌ها و بازگشایی پارک‌ها و باشگاه‌ها تصریح کرد: هشدارهایی که ما در شرایط خاص تهران داشته‌ایم این است که هرگونه شتابزدگی برای رفع و تقلیل در محدودیت‌ها باید کاملاً متوازن با شرایط بیماری باشد و تا زمانی که به یک ثبات نسبتاً پایدار در تقلیل آمار نرسیده‌ایم هرگونه شتابزدگی می‌تواند با بازتاب‌های جدی در بحث بازگشت بیماری روبرو شود.

 زالی گفت: اگر دوباره مجبور به اعمال محدودیت‌ها شویم بازه زمانی طولانی‌تری را برای اعمال محدودیت‌ها خواهیم داشت، از این رو روند بازگشایی‌ها باید منطقی‌تر و با شیب ملایم تری صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز