خبرگزاری کار ایران

همتی مطرح کرد:

شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس روز به روز در حال پیشرفت است/ شاهد شکوفایی استعدادها در عرصه تولید هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۴۷۳

استاندار هرمزگان گفت: با استقرار گروه مپنا، شرکت آلومینیوم المهدی روز به روز در حال بهتر شدن و پیشرفت است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در مراسم سالگرد استقرار گروه مپنا در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس، عنوان کرد: حضور گروه مپنا در شرکت و کارخانه آلومینیوم المهدی بندرعباس، دوره جدیدی از فعالیت در این مجموعه را رقم زد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که پیش از این در این کارخانه وجود داشت، با هماهنگی خوب مجموعه مدیریت استان و به ویژه معاونت امور اقتصادی استانداری و ورود به هنگام و دقیق، از چالش در کارخانه آلومینیوم المهدی جلوگیری شد.

استاندار هرمزگان افزود: امروز شاهد نتایج خوب اجرای آن برنامه‌ها و مدیریت و کنترل این مجموعه هستیم و با استقرار گروه مپنا، شرکت آلومینیوم المهدی روز به روز در حال بهتر شدن و پیشرفت است.

همتی تصریح کرد: گروه مپنا از بنگاه‌های اقتصادی بسیار قوی و با استعداد و توانمند در کشور است که توانسته به خوبی مجموعه آلومینیوم المهدی را مدیریت و نیازهای آن را تامین کند و در حال حاضر شاهد هستیم که این کارخانه به شرایط خوبی رسیده و استعدادهای آن به ویژه در عرصه تولید در حال شکوفایی است.

وی گفت: تعمیر، نوسازی، بهسازی و حرکت در راستای صنایع پایین دست در کارخانه آلومینیوم المهدی، از جمله اقدامات خوب گروه مبنا در این شرکت محسوب می‌شود که این توجه به صنایع پایین دست موجب اشتغال‌زایی بیشتر، ارتقاء ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین توجه خوبی به نیروی انسانی در کارخانه آلومینیوم المهدی صورت گرفته و نیروهای توانمند بومی و ماندگار در این مجموعه به کار گرفته شده‌اند.

همتی همچنین با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف برق در راستای کمک به فعالیت و تولید بنگاه‌های اقتصادی، اظهار داشت: از مردم شریف استان می‌خواهیم تا برای اینکه بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی فعال در هرمزگان، بدون مشکل فعالیت خود را انجام دهند، در مصرف برق صرفه‌جویی کنند و مدیریت مصرف را در دستور کار داشته باشند.

 استاندار هرمزگان از بخش های مختلف شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس و افزایش ظرفیت تولید صورت گرفته در این کارخانه پس از استقرار گروه مپنا، بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز