خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

در محلات بافت فرسوده مردم به خاطر خاموشی های معابر گله مندند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۳۸۵

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: در محلات بافت فرسوده و کمتر برخوردار مردم با مشکلاتی مواجه هستند و به خاطر خاموشی های معابر گلایه مندند، چرا که این خاموشی ها باعث ایجاد جرم و ناامنی در محلات می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،  اسلام باوقار در  دویست و یازدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس،  اظهار کرد: شورای شهر با تعامل و هم فکری با دستگاه های مرتبط با امر خدمت رسانی به مردم به دنبال فراهم کردن رفاه و آسایش شهروندان است.

وی ادامه داد: شورای شهر با هدف خدمات رسانی بهینه و مناسب به شهروندان و در جهت تحقق توسعه و پیشرفت شهری گام های بلندی برداشته است و با دعوت از مسئولین دستگاه های اجرایی به صحن شورای شهر، جهت بررسی و حل مسائل و مشکلات شهری تلاش می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه تصریح کرد: عرصه خدمت رسانی به شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و میزان رفاه و رضایتمندی مردم با تعامل بین دو دستگاه شهرداری و شرکت برق افزایش می یابد.

باوقار اضافه کرد: در محلات بافت فرسوده و کمتر برخوردار مردم با مشکلاتی مواجه هستند و به خاطر خاموشی های معابر گلایه مندند، چرا که این خاموشی ها باعث ایجاد جرم و ناامنی درمحلات می شود.

باوقار تاکید کرد: ما معتقدیم برای رفع مشکلات و معضلات در سطح شهر باید عزمی جدی در شهروندان و مسئولان ایجاد شود و همدلی،همفکری وهمکاری بین دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان افزایش می یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:  همانطور که شهر در حال توسعه و پیشرفت است، ما نیز باید گام های مثبتی برای رفاه شهروندان برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز