خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس:

برخی از تیرهای برق در سطح شهر فرسوده و آسیب دیده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۳۸۱

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: تعامل شهرداری و شرکت برق نقش موثر و سازنده ای در ارائه بهینه خدمات شهری دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فیصل دانش در دویست و یازدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: برخی از تیرهای برق در سطح شهر فرسوده و آسیب دیده است و همچنین در بعضی قسمت‌های شهر هنوز تیرهای چوبی وجود دارد که سبب زشتی و نازیبایی در شهر می‌شود.

او با اشاره به ایجاد کابل های زمینی در سطح شهر بندرعباس خاطر نشان کرد: متاسفانه دزدی کابل‌های هوایی توسط سارقان در شهر صورت می گیرد و اگر این کابل‌ها زمینی شوند خسارتی که به شرکت برق و شهروندان وارد می شود کمتر است و بهتر است که شرکت برق برای اصلاح کابل ها تدابیری ویژه ای بیندیشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: در شهر بندرعباس با توجه به آفتاب فراوان می‌توان بهتر از انرژی خورشیدی استفاده کرد و باید به این مسئله توجه ویژه‌ای شود.

دانش در ادامه با اشاره به اینکه هرس کردن درختان توسط شرکت برق مشکلاتی را برای شهروندان بوجود می آورد، تصریح کرد: مسئله ای که این روزها شهرداری و سازمان سیما و منظر و شهروندان با آن مواجه هستند بحث هرس کردن درختان توسط پیمانکاران اداره برق است و هرس کردن درختان توسط پیمانکاران شرکت برق باعث نازیبایی به شهر می شود و دراین شرایط کم آبی سازمان سیما و منظر درختان را سبز نگه می دارد و پیمانکاران شرکت برق درختان را به شکل نازیبایی هرس می کنند که نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز