خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

والیبالیست های قزوینی به مصاف حریف ارومیه ای می روند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۳۶۴

در ادامه رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم والیبال شهرداری قزوین به مصاف نماینده ارومیه می‌رود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شود که شهرداری قزوین به مصاف نماینده ارومیه می رود .

در این دیدار که از ساعت 17 امروز در خانه والیبال تهران برگزار می شود و تیم شهرداری در یک دیدار سخت مقابل تیم شهرداری ارومیه صف آرایی می کند .

نماینده استان در حالی باید امروز بازی سخت خود مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه را برگزار کند که چند روز قبل مسعود آرمات سرمربی سابق این تیم از سمت خود استعفا داد تا این تیم با شرایط عجیب و غریبی به مصاف نماینده ارومیه برود .

تیم والیبال شهرداری قزوین این روزها شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و در حال حاضر با 13 شکست از 18 دیدار قبلی خود در جایگاه یازدهم جدول ایستاده است .

با تصمیم مسئولان باشگاه  شهرداری ، هدایت والیبالیست های این باشگاه تا انتهای فصل به ایرج مقدم دستیار سابق مسعود آرمات سپرده شده است.

تیم والیبال شهرداری قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل همنام ارومیه ای خود قرار می گیرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز