خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد:

کشف ۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان و کبودرآهنگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۲۳۵

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف ۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان های همدان و کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ مجتبی محمدی در تشریح این خبر تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری کارکنان اداره برق شهرستان همدان در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز توانستند در بازرسی از یکی از شهرک های صنعتی که به صورت غیرقانونی در حال استفاده از ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال بودند را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه ۲۷ دی ماه ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق توسط پلیس کشف و ضبط شد، ادامه داد: ارزش این ۲۵ دستگاه در مدل‌های مختلف برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با اشاره به دستگیری یک فرد در راستای استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال خاطرنشان کرد: پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

وی در ادامه با اشاره به کشف ۱۴ دستگاه دیگر از یک واحد تولیدی که به صورت غیرقانونی در حال استخراج ارز دیجیتال بود، خبر داد و گفت: ارزش این دستگاه ها دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی ارجاع داده شده است.

محمدی در پایان با اشاره به اینکه استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال مستلزم دریافت مجوز از سازمان ها و نهادهای مرتبط است، تصریح کرد: افرادی که مبادرت به خرید، فروش و نگهداری از این دستگاه‌ها می کنند اقدامات قانونی را در راستای اخذ مجوزهای قانونی به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز