خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد :

مرخصی روز پنجشنبه مدیران شهرستان لغو می‌شود / پیش بینی بارش برف ۲ الی ۱۰ سانتیمتری

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۲۲۵

فرماندار آستارا گفت: مرخصی روز پنجشنبه مدیران شهرستان لغو می‌شود و باید برای هرگونه اقدامی آمادگی کامل را داشته باشیم.

به‌گزارش ایلنا از آستارا، جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان مرزی بندر آستارا در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار آستارا در این جلسه با اشاره به لزوم آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی در خصوص جلوگیری از وقوع بحران گفت: با توجه به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی گیلان در خصوص بارش برف و کاهش چشمگیر دما همه دستگاه های اجرایی موظف به آمادگی کامل در جهت مقابله با بحران احتمالی هستند.

عباس صابر گفت: مرخصی روز پنجشنبه مدیران شهرستان لغو می‌شود و باید برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از شهروندان عزیز درخواست همکاری کامل را داریم و پس از همکاری و مدیریت این قضیه می‌توانند تفریح خود را انجام بدهند.

صابر ادامه داد: ماشین آلات امدادی باید قبل از بارش برف در محور به طور کامل حضور داشته و نیروهای جمعیت هلال احمر باید پیش‌بینی‌های کامل را در این حوزه انجام بدهند و نانوایی ها نیز باید بدون تعطیلی فعالیت خود را در این روزها انجام بدهند.

رئیس اداره هواشناسی استارا در این جلسه گفت: طبق آخرین داده‌های مرکز پیش‌بینی هواشناسی گیلان نفوذ سیستم پرفشار باعث بارش‌های باران و برف در ارتفاعات می‌شود و کاهش چشمگیر دما از بعد از ظهر امروز آغاز شده و تا ظهر پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

فردین فرتوت نیا افزود: در سطح شهر انتظار بارش برف ۲ الی ۱۰ سانتیمتری و در ارتفاعات انتظار تا ۳۰ سانتی متر بارش برف را در شهرستان داریم.

وی ادامه داد: همچنین متعاقباً با کاهش دما انتظار یخبندان شدید صبحگاهی را خواهیم داشت و هشدارهای یخ زدگی کنتور آب را نیز نهادهای متولی باید به سمع و نظر شهروندان برسانند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده آستارا در این جلسه با اشاره به آمادگی راهداران در محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: سه اکیپ راهداری متشکل از تیم‌هایی در حیران آستارا و بهارستان، پلیس راه، محور آستارا به تالش و آستارا به اردبیل در مسیر به صورت آماده باش مستقر هستند.

رمضان دانش افزود: طبق هماهنگی با شرکت های خصوصی حوزه راه، قرار بر افزودن سه دستگاه گریدر دیگر به ماشین‌آلات راهداری شده است که با حضور این ماشین ها آمادگی سطح بالایی را در محور آستارا به اردبیل و آستارا به تالش خواهیم داشت.

محمد کرم زادگان معاون شهردار آستارا در این جلسه گفت: شهرداری آستارا با ۱۵ تن نمک، پاکسازی انهار و شبکه‌های سطحی آب، هرس درختان و آمادگی ماشین آلات شهرداری با ۱۷ دستگاه لودر، گریدر، بابکت، کامیون و آتش‌نشانی برای هرگونه بحران احتمالی آمادگی کامل را دارد و به طور آماده باش برای بارش های احتمالی در سطح شهر حضور داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز