خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

تعرفه گاز در آوج ارزانتر محاسبه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۱۷۸

فرماندار شهرستان آوج گفت: تعرفه گاز مصرفی در شهرستان آوج به دلیل سردسیر بودن منطقه با قیمت پایین تر محاسبه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی در این باره اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم شهرستان  گازرسانی به مناطق شهری و روستایی منطقه بود که خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

 فرماندار آوج بیان کرد: شهرستان آوج در شاخص درجه بندی مصرف گاز جزو مناطق گروه اول کشور محسوب می‌شود که به عنوان شهرستان سردسیر بها و تعرفه گاز آن از دو سال گذشته با قیمت پایین و بعنوان شهرستان سردسیری محاسبه می‌شود. 

علیرضایی تصریح کرد: گازرسانی به ۶ واحد تولیدی این شهرستان در چند ماه گذشته انجام شد که این کار در حمایت از تولیدکنندگان صورت گرفت.

وی یادآورشد: در حال حاضر کمتر از ۱۰۰ خانوار در شهرستان آوج از نعمت گاز محروم هستند که برای تامین نیازها آنها نیز اقدام شده است.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر تنها دو روستای میلاق و کاروانسرا به خاطر فاصله زیاد از خط لوله اصلی و بالا بودن هزینه سرانه گازرسانی از نعمت گاز محروم هستند.

فرماندار آوج اضافه کرد: همچنین خانوارهای محدودی که خارج از بافت روستا سکونت دارند و نیز تعداد کمتری هم به دلیل ساخت مسکن در سال جاری در مرحله دریافت و نصب انشعاب گاز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز