خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۱۰۲.۳۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۲ دانلود ویدیو

قائم مقام کمیته امداد استان البرز خبر داد:

رزمایش مواسات و همدلی استان البرز با حال و هوای جشن نیکوکاری

کد خبر : ۱۰۲۷۱۶۶

قائم مقام کمیته امداد استان البرز از برگزاری جشن نیکوکاری در استان البرز در راستای نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، شاپور قاسمی با اشاره به برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی استان البرز با حال و هوای جشن نیکوکاری، گفت: با هماهنگی قرارگاه مواسات و همدلی استان البرز به ریاست نماینده ولی فقیه در البرز، جشن نیکوکاری امسال با محوریت نهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه برگزار خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد البرز در جلسه هماهنگی رزمایش جشن نیکوکاری که در دبیر خانه دائمی قرار گاه مواسات و همدلی و با حضور مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی برگزار شد، ضمن ارائه گزارش از هشت مرحله گذشته بیان کرد: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی و مراکز نیکوکاری فعال در سطح استان طی مراحل گذشته خدماتی چون توزیع بیش از 660 هزار بسته معیشتی، 2 میلیون پرس غذای گرم، 1140 تبلت، 102 هزار بسته لوازم التحریر و 702 سری جهیزیه به نیازمندان ارائه شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه با حضور اعضای قرارگاه مواسات و همدلی استان، مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور و روسای مراکز نیکوکاری فراگیر، شناسایی بیش از پیش ظرفیت های موجود و برنامه ریزی دقیق برای بهره مندی هرچه بهتر نیازمندان استان از خدمات ارائه شده در ایام پایانی سال است.

قاسمی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم نیکوکار استان البرز در هشت مرحله رزمایش از ابتدای سال گفت: از تمام خیرین دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به 13 دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیش از 250 مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت 6037997950030580  نزد صندوق امداد ولایت به برگزاری مهر چه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز