خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگاه‌های عمومی قزوین اعلام کرد؛

کاهش ۷ درصدی آمار طلاق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۱۶۴

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین گفت: با وجود شرایط کرونایی کشور در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه گذشته، آمار طلاق در استان ۷.۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی شعبانی اظهار کرد: به رغم کاهش آمار طلاق در استان، میزان ازدواج طی این مدت قریب به ۲ درصد افزایش یافته که این امر مطلوب و امیدوار کننده است.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی قزوین به میزان ثبت طلاق در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: شهرستان آبیک با بیش از ۱۹ درصد کاهش رتبه اول، شهرستان قزوین با بیش از ۹ درصد، رتبه دوم و شهرستان تاکستان با بیش از ۶ درصد رتبه سوم را در کاهش آمار طلاق به خود اختصاص داده‌اند.

شعبانی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش طلاق در شهرستان قزوین اشاره کرد و  گفت: حفظ ارتباط میان دادگستری و بهزیستی و ارائه خدمات مشاوره از طریق مرکز تصمیم یکی از راهکارهای اجرایی بوده که موجب توقف روند رو به رشد طرح دعاوی طلاق و جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی شده است.

وی اضافه کرد: استقرار دو شعبه شورای حل اختلاف به منظور ایجاد صلح و سازش میان متقاضیان طلاق در محل محاکم خانواده قزوین از دیگر اقداماتی بوده که ایجاد صلح و سازش، تحکیم مبانی خانواده‌ها و جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی و طلاق را به دنبال داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز