خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

۶۵۹ پرونده تخلفات دارو و درمان در تعزیرات قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۰۷۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ۶۵۹ پرونده در زمینه تخلفات دارو و درمان طی ۹ ماهه امسال در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی اظهار کرد: تخلفات این حوزه با سلامت مردم در ارتباط بوده و پرونده های مربوط به این بخش با سرعت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

مدیرکل تعزیرات استان افزود: مردم می توانند تخلفات مرتبط با عرضه دارو از قبیل گران فروشی و احتکار و همچنین درمان را با تعزیرات در میان بگذارند.

محمدی یادآور شد: هفت هزار و ۸۵۲ پرونده از ابتدای سال تاکنون با موضوع تخلفات صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: از این میزان پرونده؛ ۶ هزار و ۵۱۸ فقره مربوط به پرونده های کالا و خدمات و تخلفاتی نظیر گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت کالاها بوده است که در بازه زمانی سه روز رسیدگی شد.

این مسئول ادامه داد: ۶۷۵ پرونده نیز در این مدت در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است که بیشتر آنها مربوط به سوخت ، دخانیات و محصولات بهداشتی و آرایشی بوده است که در بازه زمانی ۱۰ روز رسیدگی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز