خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

مدارس خراسان رضوی بازگشایی شدند/حضور دانش آموزان به هیچ وجه اجباری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۰۳۵

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۰ درصد از کل مدارس خراسان رضوی امروز در نخستین روز بهمن ماه مشمول ابلاغیه بازگشایی شده و میزبان دانش‌آموزان هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس مشمول بازگشایی در سطح خراسان رضوی بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش فعالیت خود را برای آموزش حضوری دانش‌آموزان در کلاس‌های درس آغاز کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه و دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش ۳۰ درصد مدارس خراسان رضوی یعنی هزار و ۸۰۰ باب مدرسه امروز بازگشایی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: هزار مدرسه از این تعداد مربوط به مقطع ابتدایی، ۴۷۰ مورد هنرستان و بقیه مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم هستند.

خدابنده بیان کرد: دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و دانش‌آموزان هنرستان‌های واقع در مناطق با "وضعیت زرد" شیوع ویروس کرونا در چارچوب بازگشایی مدارس در کلاس‌های دروس مهارتی به مدت دو روز در هر هفته حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی مدارس دارای حداکثر ۵۰ دانش‌آموز واقع در مناطق با "وضعیت آبی" شیوع ویروس کرونا می‌توانند در کلاس درس حضور یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ملاک فعالیت این مدارس را جمعیت دانش‌آموزان بر اساس وضعیت مدرسه در سامانه سناد اعلام کرد و تاکید کرد: حضور دانش‌آموزان این مدارس در کلاس به هیچ وجه اجباری نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز