خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان مطرح کرد:

خط کشی افزون برهزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۹۸۸

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی یک هزار و 81 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان در 10ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایوب کرد با بیان اینکه خط کشی راه ها با هدف افزایش ایمنی محورها، هدایت صحیح وسائط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بخصوص در شب، تفکیک باندهای رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی انجام می‌شود، گفت: این میزان خط کشی با استفاده از توان اکیپ‌های امانی اداره کل انجام شده است به طوری که صرفه جویی بیش از 30 میلیارد ریالی را به همراه داشته است.

وی رنگ آمیزی تعداد یک هزار و 130 نیوجرسی، اجرا شیار لرزاننده به طول 506 کیلومتر، تعمیر و نصب تعداد 330 چراغ چشمک زن سولار و فلش های جهت نما سولار را از دیگر اقدامات این اداره کل در 10ماهه سال جاری به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های این اداره کل در این مدت اقدام به اجرا و نصب 177 عدد گاردریل، ساخت 124 متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار، ساخت تعداد 72 پایه های تابلو و چراغ چشمک زن به منظور ارتقای ایمنی کابران جاده ای کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز