خبرگزاری کار ایران

پرداخت شهریه دانشجویان معلول توسط بهزیستی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۷۸۵

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: با بازگشایی سامانه دانشجویی، دانشجویان دارای معلولیت از پرداخت شهریه معاف می‌شوند.

به گزارش ایلنا سید محمدصادق کشفی‌نژاد از بازگشایی سامانه دانشجویی برای تکمیل ثبت نام دانشجویان دارای معلولیت خبر داد و گفت: کسانی که نقص در تکمیل پرونده خود دارند یا تاکنون ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند اقدام کنند.

وی گفت: دانشجویان باید وارد سامانه شوند و اطلاعات و مدارک خود را بارگذاری کرده تا بر اساس نوع معلولیت و یا دلیل تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتن تقسیم بندی شده و اقدامات لازم بعدی انجام شود.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه دانشجویانی که در دانشگاه‌های دولتی و بدون پرداخت هزینه مشغول به تحصیل هستند نیز کمک هزینه تشویقی دریافت می‌کنند، اظهار کرد: پرداخت ۱۰۰ درصدی شهریه دانشجویان دارای معلولیت توسط سازمان بهزیستی انجام خواهد شد.

کشفی‌نژاد ادامه داد: شهریه‌های دانشجویانی که اطلاعات آنها در مرحله اول راه‌اندازی سامانه بدست آمده در حال پرداخت است.

وی یادآور شد: شهریه تمام دانشجویانی که از قبل وارد دانشگاه شده‌اند و همچنین دانشجویان جدید تا پایان دوره تحصیل آنها پرداخت خواهد شد و لذا در این باره نگران قطع شهریه نباشند.

مدیرکل بهزیستی فارس خاطرنشان کرد: برای افراد دارای معلولیت خفیف و افراد دارای معلولیتی که در سه دهک بالای درآمدی قرار دارند نیز کمک هزینه‌ای برای شهریه دانشگاه پیش‌بینی شده، چرا که این افراد به دلیل شرایط خاص زندگیشان هزینه‌هایی بیشتر از افراد عادی جامعه دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز